tisdag 26 mars 2013

GUD ÄR MED OSS!

Vi la oss i hans säng, skavfötters för att slappna av lite.
Då kom GUDS närvaro in så starkt i rummet att vi båda kände fruktan!

Patrik såg att rummet fylldes utav ett starkt ljus, så att han hade svårt att ha ögonen öppna.
Medan jag låg där och vågade knappt andas.

Det var fantastiskt.
GUD kom för att bekräfta att Han är med oss och att det är Hans vilja att vi är med varandra.

Trots allt som redan skett ville jag ändå ha mer bekräftelse på att det var GUDS vilja.

Så sa en annan profet, som äger församlingen kraftkällan i Kallhäll Stockholm,
till Patrik, att jag är den rätte för honom.

GUD började visa mig bilder på vårt gemensamma framtid,
och även Patrik fick bilder som han berättade.
Patrik fick veta utav Helige Anden mitt hemliga andliga namn som GUD gett mig,
så när ingen annan hör kallar han på mig med det namnet..
Och jag bad Helige Anden om att få ett namn till honom.

En dag kommer vi bli så kända med våra andliga namn att folk inte vet våra riktiga.

En dag dansade jag till Patrikt energifyllda gitarrspel o sång,
och vi båda upplevde i anden att jag hade en kjol på mig som gick över knäna,
när jag i själva verket hade mjukisbyxor.

En dag ska jag ha på mig den kjolen, när vi uppträder inför människor för GUDS ära.


//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar