tisdag 26 mars 2013

Hur allt började


En dag var det en man som kontaktade mig på grund utav ett inlägg på min blogg.
Mannen fastnade för ett profetiska budskap över Sverige, som en väninna till mig fått.
(länk till inlägget längst ner)

Vi började prata med varandra på Facebook och snart så hade vi bytt varandras telefon nummer.

Vi bad ofta för varandra, och varje gång vi pratade fick han budskap från GUD till mig,
ibland upplevde han GUD säga saker och ibland visade GUD honom bilder.
Patrik kunde i anden känna vem jag var, och fattade tycke för mig.

Jag tappade förtroendet för honom efter att han såg en bild där jag var uppe på övervåningen till ett hus och lekte med VÅRA barn, medan han själv låg o sov på nedrevåningen.

Varför tyckte jag inte om det?
För att jag ville inte ha barn, jag ville vara ute och missionera.
Och för att jag inte hade ett sådant intresse för honom,
han var b.l.a för gammal tyckte jag.

Men snart visade det sig att han haft rätt även där.



Följ vårat liv tillsammans här på denna blogg!



Inlägget Patrik läste:
http://mirakeltjejen.blogg.se/2013/january/sverige-din-tid-ar-snart-slut-del-2.html


/ Johanna

1 kommentar:

  1. Leva för evigt i Jesu närvaro. Han kommer snart!. Bli radikalt lydig för att inte bli distraheras av fienden. De kommer hårda tider när att vara kristen blir ett brott belagt med dödsstraff och förlust av arbetstillfällen och medborgerliga rättigheter.
    "Men det säger jag, mina bröder: Tiden är kort; därför må härefter de som har hustrur vara såsom hade de inga,
    och de som gråta såsom gräte de inte, och de som glädja sig såsom gladde de sig inte, och de som köper något såsom finge de inte behålla det, och de som bruka denna världen såsom gjorde de inte något bruk av den. Ty den nuvarande världsordningen går mot sitt slut" 1 Korintierbrevet 7.29-30

    Läs http://www.telegraph.co.uk/education/educationnews/9989926/Ban-on-homophobic-teacher-upheld.html

    Mvh. Pedro

    SvaraRadera