lördag 25 maj 2013

Morfar gick bort, Örhängen från GUD och besök från Afrika.


Hej världen!
Jag och Patrik ligger skavfötters i en 90 cm bred säng,
vår älskade församling har tagit emot underbara pastorer från Ghana för att ge dem Apostlaträning,
jag fäller tårar under varje möte profet Mikael undervisar, blir så tillfredsställd utav hans rena klara bibeltrogna lära som går mycket djupare än de flesta.
Apostel Eric Adjei Amankwah har fått bo hos oss denna period.

                        

Har varit i Sundsvall och hämtat kläder inför sommaren nu,
Helige Anden brukar ibland visa i en vision, en bild på örhängen som jag ska köpa.
Jag blir rörd när jag tänker på det, hur GUD bryr sig om att visa vilka örhängen Han tycker skulle passa mig.. Jag har alla gånger efter att jag fått se visionen gått till H&M och kollat efter sådana jag sett i anden, och där har dom hittills alla gånger hängt!
Första gången handlade det om ett par svarta örhängen med fjädrar och nu
guldfärgade örhängen med tunna kedjor som hänger ner.




Tycker denna bild var så SÖT på Patrik som ligger o sover, så vill bjuda på den :)


Känner mig lycklig, trygg.
Alla ensamhetskänslor är borta..
Det blev som Birger Skoglund profeterade över mig i vintras.
Och en annan profet från Erethrea
"Detta år ska GUD leda in dig på den väg han menat för dig"

...Min favoritprofet ligger och snarkar, trodde det först var katten som lät.
Kissen är ute trots att klockan är mycket. Katter är ju nattdjur så jag låter honom vara ute tills han jamar utanför dörren och vill in.. oftast när solen kommit upp vid 5 tiden.

Morfar gick bort, det första man som kristen oftast tänker på i sådant fall är
"Kom personen till himlen eller inte??"
GUD talade till mig på det sättet jag fått nåden att uppleva Hans röst,
nämligen b.la genom känslor.
En atmosfär fyllde rummet som jag inte känt sedan jag var ung och var och hälsa på hos honom.
Det kändes tryggt och skönt, jag fylldes utav glädje och bara vet att pappaGUD
släppte in honom, tack vare hans tro på Jesus, in i himlen.

Kärleksfulla välsignelser //Syster Johanna

7 kommentarer:

  1. Var är du för en skenhelig tjej Johanna som du tydligen heter och bara babblar på helt helt privat område som jag tycker men när jag varnar dig för att du lurar folk med detta falska pyramidföretag som bara är ute efter att sko sig på folk - du också! - då tas kommentaren omedelbart bort. Kan du inte försvara dig mot sanningen eller passar inte sanningen dig?

    Som det ser ut lever du ihop med karln utan ens att vara gift och du proklamerar dig som en missionär???? Skäms du inte över detta sätt att dra skam över Guds evangelium?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. GUD har talat till oss och sagt att vi SKA bo tillsammans,
      men vi får absolut inte ha sexuell kontakt med varandra förrens vi är gifta.
      Förstår om du blir upprörd och är glad att det finns människor som du, som
      kämpar för det som är rätt och sant, såhär är det ju inte i de flesta fall!

      ASEA är inget pyramidspel, har studerat det, det är bara rykten från någon som inte kollat tillräckligt noga.
      ASEA funkar jätte bra på oss och har tagit bort exem från Patriks hud som han haft länge och ingen medicin fungerat emot.

      Gud välsigne dig broder!

      Radera
  2. Jag tyckte det lät spännande, men om det verkligen är ett pyramidföretag då blir jag tveksam. Inte du?
    Att vara med i ett pyramidföretag är väl brottsligt också tror jag.... Se upp att du inte hamnar i nån härva! Kolla upp det!
    http://www.dagensmedicin.se/blogg/mats-reimer/asea---vanligt-koksalt-blir-halsodryck-i-pyramidforsaljning/

    Syster Hanna inte långt ifrån Sundsvall :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Hanna! Har läst artikeln, personen som skrev det har inte gjort nogranna utforskningar kring detta. Det är inte ett pyramidspel utan nätverkande. Har kollat upp skillnaderna.

      Vi får fantastiska effekter utav att använda ASEA vattnet :)

      Kramis <3

      Radera
  3. Efter att ha läst flera bloggar i cyber tiden och efter att ha levt nästan ett halvt sekel, är jag övertygad om att det enda sättet för inte höjning opposition är att göra ingenting. Men även om det vore fallet, kommer du att göra något: du kommer att leva ditt liv, och det kommer alltid att finnas personer som inte håller. Det är livet. Oavsett om du är ett helgon eller inte enligt vedertagna normer, är vi aldrig kapabla att göra alla nöjda hela tiden. Jag tycker att Jesus är ett bra exempel för att analysera som paradigm. Han kunde inte behaga alla, även när han visade att vara gudomligt också... En mycket trevlig helg och härlig Svensk sommartid!.

    SvaraRadera